Ensenyament | Curs | Assignatura |
---|
Projectes de recerca | Data inici | Data fi | Investigadors principals |
---|---|---|---|
Análisis empírico del impacto de la docencia en inglés en la universidad: aprendizaje de lengua, conocimiento disciplinar e identidades académicas (ASSEMID) | 30/12/2016 | 31/12/2020 | DAVID M BLOCK , GUZMAN MANCHO BARÉS |
Desarrollo de las literacidades disciplinares en inglés como lingua franca en la universidad | 01/06/2020 | 30/11/2023 | ENRIC LLURDA GIMÉNEZ, GUZMAN MANCHO BARÉS |
Tesis | Any | Direcció |
---|---|---|
Lecturers' identities and practices in English-medium instruction at a Catalan University: an ethnographic study | 2020 | David Block |
Publicacions | Any | Autors | Tipus |
---|---|---|---|
'Being a student' and 'doing education': A multimodal analysis of backstage and frontstage interactional episodes in EMI | 2021 | Moncada Comas, Balbina | Capítol de llibre d'investigació |
Multilingual academic and professional communication in a networked world. Proceedings of AELFE-TAPP 2021 (19th AELFE Conference, 2nd TAPP Conference) | 2021 | Arnó, E.; Aguilar, M.; Borràs, J.; Mancho, G.; Moncada, B.; Tatzl, D. | Acta congrés |
CLIL-ised EMI in practice: issues arising | 2019 | Moncada Comas, Balbina; Block, David | Article d'investigació |
English-medium instruction in higher education and the ELT gaze: STEM lecturers' self-positioning as NOT English language teachers | 2019 | Block, David; Moncada Comas, Balbina | Article d'investigació |