Enseñanza | Curso | Asignatura |
---|---|---|
Grado en Estudios Ingleses | 4 | TRABAJO DE FIN DE GRADO |
Doble titulació: G. Estudis Anglesos i G. Llengües Aplicades i Traducció | 5 | TRABAJO DE FIN DE GRADO |
Publicaciones | Año | Autores | Tipo |
---|---|---|---|
'Being a student' and 'doing education': A multimodal analysis of backstage and frontstage interactional episodes in EMI | 2021 | Moncada Comas, Balbina | Capítol de llibre d'investigació |
Multilingual academic and professional communication in a networked world. Proceedings of AELFE-TAPP 2021 (19th AELFE Conference, 2nd TAPP Conference) | 2021 | Arnó, E.; Aguilar, M.; Borràs, J.; Mancho, G.; Moncada, B.; Tatzl, D. | Acta congrés |
CLIL-ised EMI in practice: issues arising | 2019 | Moncada Comas, Balbina; Block, David | Article d'investigació |
English-medium instruction in higher education and the ELT gaze: STEM lecturers' self-positioning as NOT English language teachers | 2019 | Block, David; Moncada Comas, Balbina | Article d'investigació |